خبر خوش..... آمد.
دوستان عزیز گروه ب
بالاخره با تمام سختی ها ، برنامه خوبی برای گروه ب ، تنظیم شد . برنامه ای که نه خبری از ۶ کلاس در یک روز از آن است و نه در روزهای کاری کلاس داریم . یک نفس راحتی کشیدم . کلاس ۴ شنبه ، موکول شد به عصر جمعه
و این برنامه نهائی گروه ب هست . از همراهی همه شما سپاسگزارم
|
تحلیل آماری |
دکتر محمود دهقان |
پنج شنبه |
12 - 10 |
|
مدیریت منابع انسانی پیشرفته |
دکتر مهرداد استیری |
پنج شنبه |
15-13 |
|
مدیریت استراتژیک پیشرفته |
دکتر نادر سید امیری |
پنج شنبه |
17 - 15 |
|
بازارشناسی و مسایل بازاریابی |
دکتر نادر سید امیری |
پنج شنبه |
19 - 17 |
|
اقتصاد مدیریت |
دکتر عباسیان |
جمعه |
15 - 13 |
|
روش تحقیق |
دکتر یحیی پروندی |
جمعه |
17 - 15 |
+ نوشته شده در سه شنبه پانزدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 15:26 توسط ابوذر صالحی
|
این وبلاگ پایگاهی است برای اطلاع رسانی به دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران دانشکده البرز که مطالبی در خصوص نحوه برگزاری کلاس ها ، اطلاع رسانی و مطالب مرتبط به اساتید گرانقدر و دانشجویان ارائه می نماید.